Good day:]

Hello, idag har jag haft en relativt bra dag!:] Imorse kom jag försent till tåget (sorry Aline http://lollipopsgirls.blogg.se/) men efter skolan har jag haft det lite bättre. Jag var på min konfirmation idag och vi pratade om förlåtelse:/ det var ganska tråkigt. Och nu sitter jag i soffan och kollar på typ brynäs-frölunda i ishockey-_- eller rättare sagt pappa kollar och jag sitter med datorn:] I kväll ska jag se på Desperate housewives och SOVA!;]

Dagens låt(ar):"Drive by" av Train, "Fashion" av Brolle, "det är hon" av Brolle

Och här kommer en bild på mig som togs i vintras när jag var i Thailand(jag märkte typ inte när hon tog bilden och jag ser jätte annorlunda ut nu):]


XoXoXo

→SARA ←

Kommentarer
Postat av: hannah

Aldrig mer muntligt..om det är valfritt...hemskt! Nej jag blir bara deprimerad av att tänka på det! Usch usch!

2012-03-14 @ 16:44:30
Postat av: Hannah

Meeen lägg ägg Sara (hihihi) nu måste du skriva ett till inlägg (hahahaha det rimmade å gud vad fiffigt)

Kram kram <333 :)

2012-03-23 @ 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0